Akciós termékeink

Hétről hétre újabb és újabb akciókkal készülünk, hogy még gazdaságosabban, és környezettudatosabban tudjon működni!

Akciós termékeink

Lucart Identity Essential 1000 habszappan PROMO – 1000ml/db (1 töltet)

3 576 Ftdarab 2 816 Ft (nettó)
Semleges illat. 1000 ml-es utántöltő újrahasznosítható anyagból. Beépített szivattyú. Élettartam: max. 2 500 adag. Habszappan.

Lucart Identity Premium 1000 szappan PROMO – argán olajjal (1 töltet)

4 928 Ftdarab 3 880 Ft (nettó)
Argán olajjal. 1000 ml-es utántöltő újrahasznosítható anyagból. Beépített szivattyú. Élettartam: max. 2 500 adag. Folyékony szappan.

Lucart Identity Soap 1000 szappan adagoló – fehér

635 Ftdarab 500 Ft (nettó)
IDENTITY. MINDIG EGY LÉPÉSSEL ELŐRÉBB. A fejlődés azt jelenti, hogy a jobb jelen és a fenntarthatóbb jövő építésén dolgozunk. A Lucart

Legnépszerűbb termékeink

Lucart Natural Flow – fehér légfrissítő adagoló

1 582 Ftdarab 1 246 Ft (nettó)
Kis- és közepes méretű helyiségekbe tervezett, hajtógázmentes légfrissítő adagoló. Egyesével csomagolva.

Lucart Air Freshner Spray Adagoló – fehér

5 029 Ftdarab 3 960 Ft (nettó)
Egyszerűen programozható, automata légfrissítő adagoló. Egy csomag 1 adagolót tartalmaz.

Cif Pro Formula Washroom 750ml

1 520 Ft 1 197 Ft (nettó)
A Cif Professional Washroom szaniter tisztítószer hatékonyan eltávolítja a vízkövet, piszkot és szappanmaradványokat, ragyogó tisztaságot hagy maga után és hosszan tartó friss illatot biztosít, a szabadalmaztatott O.N.T. szagsemelegesítő technológiának köszönhetően.

SUMA Select Pur-Eco A7 10L SafePack

32 004 Fttöltet 25 200 Ft (nettó)
A Suma Pur-Eco A7 egy koncentrált, semleges kémhatású alacsony habzású öblítőszer gépi mosogatáshoz.

TASKI Sprint Multiuso Plus 5L

11 796 Ftkanna 9 288 Ft (nettó)
Használatra kész tisztítószer üvegre és minden modern felületre, legyen az akár matt, akár fényes.

FATO Evőeszköztartó szalvétával 38*38 cm (Amalfi kék) 1000 db

32 865 Ftkarton 25 878 Ft (nettó)
FATO evőeszköztartó szalvétával – higiénikus és praktikus megoldás az igényes terítéshez. Stílusos megjelenés, kényelmes használat és tiszta asztalkép egyetlen termékben!

Lucart szalvéta adagoló Fato 17x17cm szalvétához – fekete

2 709 Ftdarab 2 133 Ft (nettó)
FATO Bar & Ice Cream adagoló – higiénikus és praktikus szalvétaadagoló vendéglátóhelyek számára. Kényelmes használat, gazdaságos adagolás és stílusos megjelenés!

Online store of household appliances and electronics

Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.

A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required. It's content strategy gone awry right from the start. If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.